2011. június 6., hétfő

Ha minden pecsét felszakad...




"...Ha bűnöktől roskadó
Ágyadba fekszel
Ha gyúlékony tervekkel
Ébredsz fel reggel

Magadtól minden forró

Gondolatot űzz el
És ha jót akarsz magadnak
Hát ne játssz a tűzzel..."


 Ma ismét vettem egy Illúziókat.

Ma elfogadtam, hogy olyan vagyok, amilyen vagyok...

Ismét.



"...Testem-lelkem befejezetlen,
De sorsomra mégis kész vagyok..."




"...Ha karomba zárlak téged, a szabadság ölel
A világ csak rángat engem, a karod ringat el
Ha mézedbe olvadok
Nem tudom hol vagyok
Minden dolgom várhat
Lehet a neved öröm vagy bánat
Én otthon vagyok nálad

 (...)
Ha fáradtan ébredsz nekem ugyanannyira tetszel
Nem a szépség szobra vagy hanem egy igazi ember
Éjek és nappalok, ördögök, angyalok
Minden elmúlik egyszer
Rövid az élet ha gyorsítva éled
Hát hosszabítsd meg egy perccel
(...)
Sejtek, de tudni akarok
Vágyom az ismeretlent
Tudni mindent amit még nem tudok
Várom, hívom a jóslatot
A jövő jelét te küldd el
Szavadra hallgatok, szavadra hallgatok...!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)