2011. április 5., kedd

:(

Kész..

Azt hiszem, feladom. Egyszerűen elegem van abból, hogy...

Pontosan azt készültem nyilatkozni, amit Dina csinál.

"Elegem van abból, hogy bizalmat szavazok valakinek, és csalódnom kell benne, mert "meggondolja magát" - és mégsem áll a szavának, vagy félúton visszakozik, és totál ellentétesen kezd viselkedni, mint addig!"



Hiszen Ő is ennyit mondott csupán - hogy nem bízik meg senkiben.

Én pedig mit mondtam erre: hogy bizalom nélkül nincs semmilyen emberi kapcsolat.



Most akkor...?

Neki van igaza?

Vagy fogjam be a pofám, nyeljem le ezeket a csalódásokat, és rendületlenül bízzak meg másokban - új emberekben?
Vagy legyek olyan bizalmatlan és távolságtartó, mint Ő...?

Valami baj van velem.
Valamit rosszul csinálok...?

Vagy az emberek ennyire gyengék...?
Ennyire gyávák...?


Vagy én vagyok vak. És nem lépem meg az utolsó lépéseket. Nem teszem meg, amit meg kellene.

De rábasztok. Végül is vesztenivalóm nincs.

Nincs...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)