2011. július 21., csütörtök

Egy életfogytos memoárja - II. rész





Céllal születtem erre a világra.

Érzem - mindig éreztem, hogy nem lehet ez másképp.

Volt idő, mikor ez a bizonyosság égetett, jobban, mint ma a nyári nap heve.

Megfakult bennem persze - mint sok cserepe a múltnak - ez az érzés is lassan.

Ma már nem oly egyértelmű, ma már nem oly magabiztos, mint régen volt.

Mégis tudom.

Valaha mégis tudtam, hogy céllal születtem.

S ma...?

Ma küzdök a feledés homályával, ma vakon tapogatózva keresem az utat, melyen elindultam - melyen megérkeztem e világ térségeire...

Ma kérdezek...

Hogy is van ez?

Biztosan így...?

Biztosan jól...?

Gyermekként vad voltam, szilaj és féktelen. Meggondolatlanságom lendülete adott lebírhatatlan energiát minden gondolatomnak.

Ma... Ma lendületet kell vennem a gondolatokhoz, az elhatározásokhoz - mint öreg embernek, hogy felálljon a fotelból...

Ma keresem az energiát magamban.

Ma már a szemlélődés, a csendes megfigyelés áll közelebb hozzám.

Néha megkérdem a Másiktól, ha valamire kíváncsi vagyok. Hogy látja, hogy gondolja ő...

Néha egész elgondolkodtató eszmecsere kerekedik belőle...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)