2011. július 19., kedd

"A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el."

Vajon tényleg mi döntünk...?

Vagy a Mátrix teremti meg a döntéseink illúzióját...?

Én döntöttem el, hogy erre az útra lépek...?

Azzal, amit tettem, vagy amit nem tettem...?

Akkor most is döntést hozok, mikor cselekszem, vagy nem cselekszem...?

Naiv kérdések.

Persze, hiszen én nem tudok semmiről.



Ó dehogynem! :)

A bukás, vagy a felemelkedés előestéjén állok.

Minden nap, minden reggel egy döntés, amely erről dönt.

Bukás, vagy felemelkedés?

Persze mi a bukás, és mi a felemelkedés?

A tudat mindenek felett álló, örök és igaz.

Nem függ az anyagi világ illúzióitól.

Hogy el kell-e veszítenünk mindent a győzelemhez, erről magunk döntünk.

Könnyű döntés...?

Neked talán az lesz. :)

Végeredményben, aki elment, már nincs többé - számomra nem létezik.

Csak egy kép az asztalon.

Egy régi kép és egy érzés emléke csupán.


Mindenki csak a szerepét játssza.

Vajon mi volt a szereped...?

Ennyi volt? :)

Egy epizódszerep, ennyit kaptál? :D



"A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)