2011. július 15., péntek

Ön-értékelés



Történnek a dolgok. "Az Élet van."

Beszélgetéseinkből számtalan dolog leszűrhető. Mit szűrök le én...?

Túl erősen akarok.

Nem figyelek eléggé a véletlenekre. A tudatalattimba beépült/beépített koloncok kisugárzása lök vissza újra és újra.
A feladat - tőlük megszabadulni.
Ehhez kérek útmutatást és erőt! :)

Szembesítettek vele, hogy elaprózom magam. A munkám sokkal értékesebb annál, hogy pár ezer forintos történetekkel csesszem el az időt...

Azt hiszem, az alázattal is átestem a ló túloldalára.

Valahogy vissza kéne mászni középre... Mondom, középre. ;)

Tamásnak igaza van.

Önértékelés.




Elvégre segíteni jöttem.
Ezt választottam hivatásomul. Hogy segítek.
Aki ezt nem becsüli - aki nem tisztel meg annyival, hogy komolyan vegye - az álljon félre az utamból...

Néha túl egoistának érzem magam - néha pedig túl alázatos vagyok...

Javíthatatlan...? :)

Ez lesz a mottóm a következő héten: Ön-értékelés!


Segíteni jöttem. Ha másért nem, ezért jár némi tisztelet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)