2011. november 28., hétfő

Édes-savanyú úton

Hallgatózom.

Míg a hangok körbelengnek, s csábítón cirógatva borzolnak végig, én csendben befelé fülelek...

Amit érzek...

Az érzés...



Van olyan, hogy valaki elfelejti, hogy minek is nevezik az érzést, amit érez...?

El lehet temetni - hogy ne kelljen néven nevezni -, amit érzünk...?



Hozzá lehet-e szokni annyira egy érzéshez, mint a lélegzetvételhez...?

Lehetséges-e, hogy oly hosszú időn át lélegezzünk be egy érzést, hogy végül már  - oly természetes - azt hisszük, levegőt lélegzünk...?

Hogy ez a természetes...?



Lehet, hogy a levegőm valójában beteljesületlen szerelem...?





Hogy miért merült fel ez az abszurd gondolat..?

Egy "barátommal" beszélgettünk. És elmondtam, mit érzek - úgy általában.

Én azt gondoltam, ez kíváncsiság - ez az érdeklődés valaki iránt.

Ő azt mondta - "Te hülye, te szerelmes vagy...!"




...



Csak pislogtam.
Mondom - "Dehogy! Hülye vagy...?! Már hogy lennék szerelmes...?!"





De nem hagy nyugodni ez a gondolat...


Én mindig hittem a szerelem örökkévalóságában.

Abban, hogy ha én egyszer kimondom, akkor az örökre szól...




Aztán, hogy ezt is "csak" a tudatom teremti-e...? Talán.

Talán nem voltam elég átgondolt, mikor kimondtam, hogy szerelmes vagyok a női nembe.


Talán nem voltam elég átgondolt, mikor valaha is kimondtam, hogy "túl vagyok rajta".

Talán a hitem az örökkévalóságban valóban örökkévalóvá teszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)