2011. február 3., csütörtök

Az elveszett Idő

Sajnos nincs meg a végefőcím előtti zenei betét... Pedig az az igazi hangulatfestő...
(http://www.youtube.com/watch?v=-EcKStZG9gw)



Most láttam a végét a "United 93" c. filmnek.

És a végén, a szövegek olvasása közben döbbentem rá, hogy...

"Jézus...! Hiszen ennek már 10 éve...!

10 év...

Mintha egy életre való idő volna...

És semmivé lett - elmúlt, vagy tán sose volt...?

Ezek az emlékek - talán nem is egy lineáris idősík emlékei...! Talán csak mesterségesen a fejembe plántált képek...!

Lehetetlen, hogy eltelt 10 év...!
Mi történt közben...?!

Tíz év...?!?!?!

De hát az lehetetlen...!!
Hisz akkor még csak 18 voltam...!

Ez sehogy sem jön össze - 9/11 idején már biztosan idősebb voltam, mint 18...! Hát 18 évesen az ember érettségizik...! Tuti, hogy több voltam már akkor...!

Nem lehetett 10 éve...!

Nem lehetett 10 éve..."


Ha belegondolok, hogy 100 évet tudok elképzelni reális max.életkornak...

Akkor még 7 ilyen "pillanat" van hátra az életemből...

Ebből az életemből...

Vagy nincs Idő...


Vagy az Idő is csak egy illúzió - mesterséges, vagy saját magunk által gyártott... Egyre megy.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)