2011. február 13., vasárnap

Fétis






Nem vagyok szent.

Korántsem.

De nem vagyok hazug sem.

Nem mutatok mást, mint ami van.

Ha becsapottnak érzed magad, önmagad csaptad be!

S ha a felismerés kevés hozzá, hogy valóban meg akarj ismerni...

Akkor talán tényleg jobb, ha tovább állsz.

Ahogy már annyiszor megtetted.




Én én vagyok. Nem az a kép, amely a fejedben él rólam.
Számomra nem az a fontos az életemből, amely mögöttem van.
Én a máért, és a holnapért élek.
Azért, aki ma vagyok - és azért, akivé a ma alakít engem.
Eldöntheted, akarsz-e a változás része lenni...
Eldöntheted, érdekel-e a végeredmény - hogy akarsz-e úgy hatni a változásra, hogy tessen a végeredmény.
Eldöntheted, szeretnéd-e, hogy hasson Rád ez a változás.
Hogy formáljon, alakítson, hogy "egyedien hasonlóvá" tegyen...

Erről hozol döntést.

Mellettem nem lehet nyaralni.
Ha így döntesz, nem lesz egy rövid matiné, mint a moziban.
Nem az az ember vagyok.

Már nem az...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)