2011. február 12., szombat

Mag-add - avagy, ha válaszolnál...





Magamat adni...

Magamat adni, mint önmagamnak lenni - vagy magamat adni, mint átengedni Neked...?

Átengedni, mint meghívni magamba - vagy átengedni, mint alávetni...?

Melyikre vágysz Te...?

Mi legyek Neked...?



Vajon önmagunknak önmagunkat adjuk..?

Vagy magunk előtt is szerepet játszunk...? "Ön (a) maga szerepét játssza...?"

Kik akarunk lenni saját magunknak...?

És kik akarunk lenni a másiknak...?

Az akarok lenni, aminek Te akarsz látni...? Ha Neked adom magam, valóban átadom magam...? Vagy csak megkapod a testem, hogy játsz vele kedvedre...? Míg én távolabbról figyelek, lesem, hogy milyen is vagy valójában...? Elejtett szavakból, önkéntelen mozdulatokból...?

Vagy közelebb engedlek - egészen közel, míg a bőröm már perzsel, míg a lelkem már átitat és körülölel - míg mindened én leszek...?

S vajon meddig engedlek...? Mennyit engedek Neked - hogy nekem jelents...?



Szeretem ezt a dalt.

Szeretem a belső csendet.

De most jó volna, ha itt lennél, és válaszolnál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)