2011. február 13., vasárnap

Kísértés - Kaland

Csavaros fordulatokkal tarkítja az utad a Sors... :)

Nevezheted Őrangyalnak, Istennek.. Van humora, az biztos...

Amikor azt hiszed, hogy látod magad előtt a következő egyenes szakaszt, teker rajta egyet - olyat, amire végképp nem számítottál... :)

Hogy biztosan ne unatkozz...





Csak úgy - hipp-hopp betoppan az életembe egy lány - egy régi barát, egy valamikori diákszerelem...

"Nem költözöl hozzám...?"

Hhhh... Bennszorul a levegő...

"Mi...?! Hogy költözzek...?! De hisz most költöztem...!!!"


Eltávolodott, szerelmes lett, én közben szerelmes lettem - többször is...


És most meg csak így...

Azt hittem, tudom, mire számíthatok.

Az Élet bebizonyította, hogy mindig tud újat mutatni...

Leckék.

Vajon mit kell megtanulnom mellette...? Vagy mit kell megtanulnom ebből a helyzetből - még, ha nem is teljesedik ki valóban az együttélésben...?


Nagy az arcom, rámenős vagyok, lazábbra fogtam az elmúlt pár évben...


Kinek látszom vajon kifelé, hogy ilyeneket kapok vissza...?!?!?!

A hiúságomnak hízeleg, a tudatom megbotránkozva pislog, hogy "miről beszélnek ezek?!"...




Csinos csaj.

Táncol.

Pasija van.



Barátok vagyunk, ami nem tudom, mennyire maradna meg, ha nem volnék elég erős...


És egyszerre izgalmas is - kihívás... Mint a vörös posztó...


Hiszen kaland az élet, nem igaz...?!


Kaland...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)