2011. február 10., csütörtök

Vallomás

"Néha az emberek éveken keresztül ugyanattól a problémától nyomorultak, holott azt is mondhatnák : "Na és?"
Ez az egyik kedvenc mondásom: "Na és?"
Nem tudom, hogy éltem túl az éveket, mielőtt megtanultam,
hogy használjam ezt a trükköt.
Sokáig tartott, míg megtanultam, de ha egyszer sikerül, sosem felejted el." 


Azt hiszem, megtanultam... :D

 "A hűségesek csak a hétköznapi oldalát ismerik a szeretetnek;
a hűtlenek ismerik a szeretet tragédiáit."




Attól tartok, hűtlen voltam Hozzád... :S :(




"E szókat, mint ösztön és érzelem, alantasságokként emlegetik,
holott csak szándék vagy tett lehet alantas és szégyenletes." 


 Sem szándékom, sem tettem nem volt ártó Feléd... Soha.

"Nem vagyok kíváncsi a hétköznapokra, az élet ünnepeit keresem.
S hogy mik ezek?
Azok a felfénylő pillanatok, amelyek valódi barátságokról szólnak,
vagy egy nap, amikor valamit megtanulsz még a világról,
ráismersz valamire, ami szép.
Azt szoktam szépnek nevezni, amiből feltárul a dolgok belső igazsága.
Vonatkozik ez egy könyvre vagy filmre, zeneműre, emberre, egy mozdulatra - s nem több, mint egy pillanat.
De hogy sok ünnepnap lehessen az életemben, ahhoz sokat kell tenni, és nagyon kell figyelni."

Bár minél több pillanatot tehetnék ünnepivé az életedben...! :D:D:D




Neked. :P

(Thx, KZs)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)