2011. február 22., kedd

Menni tovább, avagy a győztesek művészete

"Nem elég."

Ez a két szó az, amelytől lehet félni, és amely motiválhat a nagyobb teljesítményre.
Mindenki maga dönti el, hogy az élet impulzusaira hogyan válaszol: passzívan, félelemmel, az irányítás elengedésével, bezárkózással - vagy aktív, irányító szerepben, belső erőforrásai kiaknázásával, a vonzás/teremtés mechanizmusainak aktivizálásával.

"Nem elég."

Visszajelzés és kritika.

A válaszom: negyedéves átlagban a tavalyi éves teljesítményem 130%-a.

És ezt tovább fogom javítani.

Mert képes vagyok rá.

Mert "tudom - tudom alkalmazni - akarom - teszem".

Mert jobb vagyok és mégjobb leszek - mert bebizonyítom, amit néha mások meglátnak, de eddig hinni nem mertem.

Mert én irányítok. Én döntök. Én teremtek minden apró részletet.

Mert ez az én játékom.

Pont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)