2012. január 16., hétfő

Tét-len-ül

Nincs jel-entősége.

Megértés...?

Élet...?

Hiszen ez csak egy szerep...

Szeretem ezt a szerepem - ezt mondtam nemrég. S most mégis tűzre dobnám a jelmezt.
Mert mi értelme van játszani...?!


Üzeneteket hoztam erre a világra, a minap átadtam az egyiket - azt hiszem...

Postás vagyok - semmi több.

Érdektelen a szerep - ezt mondják az okosok. S mégis a másik oldalon mindenki játssza tovább a magáét...

És mégis számon kérik rajtam, hogy miért úgy játszom, ahogy...



Én mondtam, hogy veszélyes átlépni egy határon. Fájdalommal jár. Csalódással - szükségszerűen, hiszen elvárásokkal léped át azt a vonalat...

Le kellett volna vetkőzni - nem csak a jelmez jelmezeit, de az elvárásokat is...

Nem hallgat meg - nem hall meg sem ő, sem más...



S közben működik a teremtés...

Évekkel ezelőtti kívánságaim válnak valóra, anyagiasulnak - és most, hogy megélhetem őket, látom mennyire üres, és semmire való mind...


De ha feltételezem, hogy a jövőben a jelenlegi vágyaimmal ugyanígy járok majd, akkor már most szélnek eresztem ezeket a vágyakat, és itt állok ismét, motiváció nélkül arra vonatkozóan, hogy tovább játszam ezt a szerepet...




Na de tényleg...

Játszak egy szerepet, tanulás címszóval...


"Nem kell mindent érteni..."


Csak játszom a szerepem.

A Postás szerepét..
A Teremtőét...
A Harcosét...
A Túlélőét...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)