2011. szeptember 7., szerda

I'm good

Így felvillanyoznak az eredmények. :) ;) :P


Mégiscsak sikerül tartani határidőket, mégis megvan a harmadik munkatársam, aki kell a vezetői kinevezésemhez, mégiscsak szeretem ezt az életet...! :D:D:D:D

Akkor is, ha néha hülye vagyok, akkor is, ha néha mások is hülyék, akkor is, ha visszahúzódtam és naiv vagyok, akkor is, ha ősz jön és tél majd azután, mert tudom, hogy mögöttük ossz andalog az új Tavasz ?) - és hogy az Ősz színei, és a Tél csendje is csodálatos lesz...

"...Tartozom még egy álommal..." ;)

Lehet, hogy romantikus vagyok, lehet, hogy szentimentális vagyok, lehet, hogy sok mindent elpuskáztam az életemben - de egyre jobb vagyok, egyre jobban csinálom, és egyre jobban élvezem...! :)

Kevés látszatja van kifelé... :)

De arról nem én tehetek, hogy nem tudtok eléggé figyelni... :P



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)