2011. szeptember 17., szombat

Vállalkozónak lenni

"Aki nagy dolgokat akar alkotni, annak alaposan el kell mélyednie a részletekben."
(Paul Valéry)



Nemrég két régi ismerősöm képességeit elnézve felmerült bennem, hogy mivel tudom segíteni azok kamatoztatását.
Megkapargattam egy ötlet felszínét - könyvkiadás - és rádöbbentem, hogy óceán hullámzik alattam... 


Persze nem baj - csak kicsit megdöbbentett, mennyi mindent át kell gondolni, meg kell tervezni, meg kell csinálni.
Ráadásul egy olyan piacon, ami szarabb helyzetben van, mint valaha gondoltam volna. Olyan "közhiedelmek" közepette, amelyek szinte kizárják, hogy nyereséges lehessen egy ilyen projekt...

Na az utóbbival nem tudok azonosulni.

Erra ma reggel kaptam a fenti idézetet... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)