2011. szeptember 29., csütörtök

Lazítás

Szeretem a munkám.

Többször elmondtam már - de magamnak is elismétlem olykor. :)
Mostanában kicsit összesűrűsödött a stressz - a random változások, az egyes pénzintézetek destruktív hozzáállása, néhány ügyfelem önfejűsége... Sok volt a jóból hirtelen.

Ehhez jöttek még magánéleti nehézségek - hát éppen itt volt az ideje, hogy kicsit az élvezeteknek szenteljünk figyelmet...! :)

Ma már tudom, hogy bizonyos szint felett is a piacon érdemes vásárolni, tudom, hogy inkább a vízipipa, mint a dohány - még ha "szűzlányok combján sodorták" is ;) -, és hogy az alkohol mindenkiben oldja a gátlásokat, és ezzel a korkülönbségből fakadó távolságot is...

Tavaly elhatároztam - idén megvalósult.

Bár megkaptam a józanító pofont előtte, mégis jó volt - ha nem is józan... :P
Választékban sem volt hiba





Bőséggel, mindenkinek...




Jó hangulatban...


Igazi kubai társaságában...
Vendéglátónk és vezetőnk - Dr.Berger József


Ezt kóstoljátok meg!

Esti eszmecsere...

Jó este volt.
Igyekeztem nyitott füllel megélni, felfogni, ami tanulságul szolgálhat.

És bár az utóbbi időben úgy érzem, mintha túlpörögtem volna - nem tudok lelassulni eléggé a pillanatokhoz - mégis megragadni az ízeket; az élet ízét - egy másik életét... Tudván, hogy élni vele épp úgy meg kell majd tanulnom, mint megélni...

Józsinak ezúton is köszönöm a vendéglátást - s bár gyorsan elröppent felettünk az est, remélem, mielőbb eleget tehetünk a meghívásnak ismét!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)