2011. szeptember 12., hétfő

Semmiképp sem kényelmes - avagy mások is megteszik...?

Miért...?

Miért küzdök...?!

Miért harcolok akkor is, ha a sodrás ellenem fordul...?

Miért állok fel akkor is, ha újra és újra földre döntenek...?!

Miért tartok ki önmagam mellett, ha újra és újra, újabb és újabb módokon próbál meggyőzni a világ, hogy feladjam, hogy elfelejtsem...?!

Hogy szürke, átlagos, felejthető senkivé legyek - épp olyanná, mint a többség - aki menekül, aki lemond, aki felad, aki meghátrál...

Előttem egy fal, mögötte - mi érték lehet mögötte?! - egy-egy ember, vagy egy-egy elvont cél...

És én nekifutok újra és újra...

Lepattanok a falról, de hiába sebzi véresre a bőröm, hiába reccsennek bele a csontjaim, mégis kitartok az ember, a cél mellett...

A fal mellett...



Annyira könnyű felejteni...! Bocs, nem! Annyival könnyebb felejteni...!

Leírni egyszer, s mindenkorra selejtként, veszteségként...

Sokkal egyszerűbb, sokkal könnyebb, mint erőt venni magunkon, és felvállalni a változást, szembe nézni azzal, hogy vannak még rajtunk uralkodó indulatok... Hogy még nem vagyunk szabadok, még az érzéseink diktálnak...


Javítani valamin, pláne, ha magunknak is "javulnunk kell hozzá"...

Nem könnyű - de legalábbis semmiképp sem kényelmes...



S lám...

Nincs értelmes magyarázat rá, hogy miért ülök a földön, a porban, vérző fejem tapogatva egy furcsán ismerős kőfal előtt...

Nem.

Nem a fal ismerős, csak az érzés...


De...


Miért is fáj...?

Vagyis... Ha fáj, miért is...?



Vajon mikor fogy el a türelmem...?

Mikor mondom én is azt, hogy "akkor csesszétek meg!"...?


És valóban az lesz a jó nekünk...?

Nektek, és nekem...?



Ha én is csak egyszerűen elfelejtelek...?






Azt mondják nálam okosabbnak tűnő gondolkodók, hogy mindennek oka van.

Mi az oka - a miértje - ennek...?

Mi az értelme, a hatása, az eredménye annak, hogy az én fejem fáj mások falai miatt....?


Van értelme...?


És ha az értelme jó - akkor maradjak csak és kopogtassam a falat a fejemmel...?

Vagy valahol meghúzhatom a határt...? Van olyan, hogy elég volt....?


Ha én elgondolkodom a miérteken - mások is megteszik...?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)