2011. május 28., szombat

Fej - lő - Dés



Ma ismét futottam.

Nehéz volt elindulni - de beláttam, hogy fejlődni csak úgy lehet, ha terhelem magam.

Elindultam a Háromszék-Beregszász-Eper-Edvi Illés vonalon, majd visszafelé Edvi-Eper-Eperköz-Cseresznye-Brassói-Háromszék útvonalat választottam. Ez 7,2 km - odafelé emelkedő, visszafelé enyhe lejtő. A teljes idő kb. 1h20p lehetett - sajnos kiszúrt velem a stopper, mert kilépett leállítás helyett... :P

Volt egy ~ 10 perces pihenőszakasz - amikor is megcsodáltam az Edvi Illésen sorakozó palotának is beillő kulipintyókat...

Bérelni mintegy havi 110-ért lehet itt kecót - úgy viszonyításképpen. (350 nm-es, 3 szintes családi házat körpanorámával 1 100 000-ért lehet bérelni - amúúúgy...)

Maga az utca gyönyörű - gyakorlatilag a fejünk felett összeboruló lombsátor alatt vezető betoncsík az egész. A többi erdő... :D Tényleg kemény...! Alig pár lépésre az Eper utca végétől - a város mellett... Nagyon kemény. És tényleg olyan házak-épületek - a szó szoros értelmében - rejtőznek a fák között, hogy ha tippelni kellene, azt mondanám, hogy a köcsög képviselőink itt bújtak el a plebs elől...



A kerület "Farkasvölgy" elnevezésű részéről ezt találtam.

Odafelé az enyhe, de folyamatos emelkedő nagyon jó edzőterepet kínál.  Rájöttem, hogy kell kb. egy óra futás, amíg a szervezetem eléri az "üzemi fordulatszámot" - utána egyszerűen kevésbé fáradok. Persze a saját tempómat futottam, nem a Marciféle versenytempót... ;) :P

Viszont megértetem, mért mondta múltkor, mikor lejtőre értünk, hogy "most pihenjél!" - persze futás közben... :D:D:D :P

Visszafelé nyilván a lejtő miatt is bírtam sokkal jobban... Az utolsó harmadtávon éreztem, hogy a bal lábamnak ez már sok lesz - de annyira jó érzés volt, hogy elértem egy stagnáló állapotot, amit fenn tudtam tartani - ritmus, légzésmélység, stb. -, hogy nem akartam ott feladni.

Érzem kicsit a térdem, és a bokám. Remélem, nem lesz gond velük. :)

A végén a szokásos -6-8 perces nyújtással zártam - lessan eljutok oda, hogy le kell vennem a cipőt, mert gátol...! :) Ez - ahhoz képest mennyire le voltam tapadva, meglepően gyors eredmény...! :)

És még eső előtt hazaértem... :)

Gyönyörű idő van...

Reggel, miközben kajáért mentem, ráébredtem, milyen gyönyörű nyarunk van... Mindenfelé virágok, édes-üde illatokkal, vakítóan dús és zöld minden...

"Dolgozom, ímhol e papírhalom
A működésben van a nyugalom..." :)

Ez jutott eszembe.


...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)