2011. május 24., kedd

Kölykök



A bizalom hiánya.

Mit is mondhatnék...?!

Megvonod és elveszted egyúttal...

Talán csak túl élénk a fantáziám...

Túl élénk volt...

Szememre vetetted, hogy nem olyan volt, amilyennek elképzelted...

S nem szántál időt rá, hogy megismerd a valóságot...



Ez a tüske talán örökre bennem marad...

Hiába telik az idő - hiába jönnek újabb szerepek, újabb szereplők.

Persze - és ez szomorít el igazán - már én sem vagyok biztos benne, hogy valóban jól éreztem, amit éreztem... Hiszen akkor ez nem történhetett volna meg...


Oly sok év után oly csúnya melléfogás... :D:D:D:D

Csak röhögni tudok... Tipikus...



Az a helyzet, hogy fogalmatok sincs az érzelmek valódi mélységeiről...

Ha volna, egyikőtök sem kérdőjelezte volna meg az enyémeket. Akkor éreztétek volna, mit jelent az "egyetemlegesség". Akkor fel sem merült volna bennetek a kétely.

Ha valóban megismertek - és nem mentek lépre a képpel, amit magatok alakítottatok ki...

Ahogy én sem mentem volna lépre - én sem vártam volna viszont azt, amit éreztem...

Naivitás. Ma már tudom.

Nem is törekszem annyira komolyra.
Már nem.

"Magamban mindig bízhatok
Magamra mindig számíthatok."


Mondj hiúnak, önteltnek - nem érdekel.
Nézz csak magadba!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)