2011. május 10., kedd

Névtelen alkoholisták



Vajon honnan ez a pökhendi ellentartás...?! Hogy nem kürtölöm világgá, ha fáj...?!

Hogy nem verem nagydobra...

Pedig - legszívesebben az orra alá dörgölném mindenkinek, aki nekem fontos, hogy "Bazd meg, most hol vagy?! Mikor nekem lenne szükségem Rád - akkor hol vagy...?!"

Én átszervezhetem az életem random, ha valakit kórházba kell kísérni, vagy ha véletlenül épp csak most ér rá - vagy ha hónapokra elutazik, és ez az utolsó pár napja itthon...

Én megyek, ha hívnak - ha kérnek.

És ki van mellettem, amikor nekem fogy el az erőm...?


Neeeem...

"Nem jelentesz semmit..." - én ennyit kapok...

Ilyenkor mindenkivel ezerfelé fut az élet - mindenki hulla fáradt, épp mestruál, hazavárja a családja, elutazott, vagy pont dolgoznia kell...

Még csak számon sem kérhetem, hogy így van...

Azt hiszem, így születnek a névtelen alkoholisták...  -,-


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)