2011. május 14., szombat

Jókívánság

"Hát szia! :)

Mit jelent számodra ez a nap...? :)

Nekem sokáig semmit sem jelentett. Egy volt a többiből, amin néhányan üzentek valamit, vagy kaptam ezt-azt.

Aztán ahogy telt az idő, egyre kevesebb mindent kaptam, egyre kevesebben voltak, akik fontosnak tartották, hogy üzenjenek.

Nekem mégis egyre fontosabbá, egyre bensőségesebbé vált a születésem napja...

Ahogy halmozódtak a tapasztalatok mögöttem, ahogy lassanként egyre gyűlt azoknak a történéseknek a száma, amelyek mögött valami többet - a Véletlent, a Sorsot, a Vonzást - véltem megsejteni...
Ahogy egyre több ember életére lettem hatással - azokéra, akikkel összehozott az élet.

Csak én tudom, hány ember élete alakult volna másképp, ha én nem vagyok. És csak én bízom benne, hogy nekik így jobb irányt vett az életük. :)

Számomra a születésnapom ma szinte egy hálaadás - azért az ajándékért, ami az Élet, azért az ajándékért, ami az egészség, a mozgás szabadsága, mindazokért a megélt szépségekért, amikben részem lehetett...

Kívánom, hogy Te is élj meg minél többet a Világ szépségeiből - kívánom, hogy mindig legyen elég erőd észrevenni a Szépet, rátalálni a Jóra, kitartani, amikor nehéz...! :)

Kívánom, hogy légy képes és kész a hála érzésére - hogy felismerd a csodát, amit az Életed jelent!

Kívánom, hogy tapasztald meg a legnagyobb ajándékát az Életnek - amikor valaki más ismeri fel az Életed értékét...! :)

Nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánok, Laurita... :D

Pusz:I."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)