2012. május 20., vasárnap

Talán van remény...



Tango with violin



Hát...

Ilyen élményem se nagyon volt az utóbbi időben...


"Találkoztam" egy emberrel, aki... A viselkedése alapján egykori önmagam is lehetne.

Éppúgy nem figyel arra, aki szereti, mint anno én...

Éppúgy elcseszi a kommunikációt, mint anno én...

És sajnos éppúgy annak a lánynak okoz ezzel fájdalmat, mint anno én...



...


Sosem tudtam hová tenni, hogy "manapság" "divat" elolvasni a párunk üzeneteit, levelezését, stb.

Ettől falnak megyek.

Se tisztelet, se bizalom. Hogy akar így bárki kapcsolatról beszélni, netán erre alapozni azt...?

Leveleztünk az illető hölggyel - mire a párja hazaérve beledumált. És számon kérte az elhangzottakat.
Az egy dolog, hogy milyen stílusban - de már a puszta tény...


Kicsit megijesztett.
Mert egy meglehetősen indulatos ember benyomását keltette.
És egy ilyen emberre egy kutyát sem bíznék jószántamból, nem hogy egy törékeny nőt...


...


Elgondolkodtam.

Azon, hogy az alapján, amit róla és tőle olvastam, milyen is a kép, amely bennem kialakult.

Illetve, hogy magamhoz képest hová helyezném el a személyiségét tudatosságban.
Elvileg korban nincs nagy különbség köztünk. Valahogy mégis... Talán az indulatai miatt érzem olyan távolinak?

Vagy én pontosan ilyen vagyok, ha elvesztem a kontrollt...?


Nem emlékszem, mikor volt ilyen utoljára... (Hál' Istennek...)



...


Nem tudom, hogy örüljek-e a féltékenységének. Mármint nem annak, hogy ő szarul érzi magát - azt nincs miért kívánnom. De ha féltékeny, a hiúságom hiheti, hogy ennek szerény személyem az alapja.
Persze racionálisabb magyarázat a saját kishitűsége, és az önértékelési zavarai.
Tudom.

Ugyanakkor a féltékenysége utalhat arra is, hogy szereti Őt.

Egyfelől Ő megérdemli, hogy szeressék. (Igaz azt is, hogy végre egy normális ürge szeresse.)

Másfelől egy részem talán szintén "féltékeny" - pedig már régen nincs közöm a sorsához.


Furcsa ezekkel az érzésekkel találkozni odabenn...



...


Talán van remény, hogy fejlődöm. Ha mást nem, hát önmagamhoz képest. Igaz, másban könnyebb a hibát észrevenni... De talán az érzékelés és megértés mértékének, az árnyalt jelentéstartalmak felismerése mégiscsak azt jelenti, hogy fejlődöm a kommunikációban... A figyelemben...

Talán...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)