2012. május 2., szerda

(Világ-)ég-és-föld, avagy nekem mégis...

Don't I know it...




"...Az nem lehet, hogy annyi szív hiába onta vért...!"

Lélektársam elképzelhetőnek tart egy újabb világégést...


Megdöbbentem.

Egyrészt a ténytől - mert jeges rémülettel borzongat a "majdnem-emlék", az előzőről...

Másrészt, mert ez a feltételezés negatív vonzás - és hitem szerint a pozitív és negatív várakozások befolyásolják a jövőnket. Hogy kollektíven, vagy mindenkire a maga valóságában külön-külön - nem tudom, de...

Mindkét esetben riasztó...


Hová kell érkeznie a lányomnak, ha az emberi ostobaság elsöpörné a jövőt...?!

Én egy madárdalos jövőbe akarom vezetni a lányom... Nem radioaktívba... :(

Vagy talán egy későbbi érkezést érzek már most ennyire élesen...?




Igen!

A hitünknek nem szabad illúzióba ringatnia!

De a hit és az illúzió között a bizonyosság tesz különbséget...(???)

Az illúzió "tévhit"...



S nekem mégis hinnem kell...

14 megjegyzés:

  1. Ma ezzel a verssel a gondolataimban ébredtem.
    Azt hiszem, így 30-hoz közel érett meg a lelkem a versre, mint műfajra.

    Én szeretem ezt a világot, az országot, az embereket, az életet.
    Még téged is, így ismeretlen ismerősként.

    És bátran szülök majd gyermeket "ERRE A VILÁGRA."

    Mert hiszek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehagytam a verset.
      Csatolmányokkal általában ez történik nálam.

      http://www.youtube.com/watch?v=vb9H8mUSIvg

      Törlés
  2. Nekem Tőle jobban tetszik... :)

    http://www.youtube.com/watch?v=V5u_zjBWI2k

    VálaszTörlés
  3. Nekem ebben a Latinovits változatban túl sok a szünet.
    és valahogy túl tárgyilagos.

    Másik nagy kedvenc, ami a munkánk kapcsán is eszembe szokott jutni:

    Petőfi. A 19. század költői

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért tűnt el a "Mutatkozz be! :)" ?

      Törlés
    2. Nem tűnt el! :)

      http://mag-amban.blogspot.com/2012/03/mutatkozz-be.html

      Törlés
  4. Neked könnyű dolgod van, ha kapsz értesítést, hova írtam.
    én meg sakkozhatok, te mihez válaszolsz...

    VálaszTörlés
  5. Igen - erre már én is gondoltam... De még nem találtam megoldást...

    VálaszTörlés
  6. De nem vagyok elveszett ember... :D
    VIP-státuszt kapsz! ;) Ha írsz egy mail-címet, minden megjegyzésről értesítést kaphatsz. Ez sajnos nem válogatós, azaz a sajátjaidról is kapsz mailt - de talán segít valamennyit...

    Megfelel...? :)

    VálaszTörlés
  7. megfelel.
    Email mennyiség nem gond, mert erre a célra született a mail cím is, bár a névből nyilván ki is találtad volna.
    és eddig úgyis csak a goggle írt. :)
    bubumagamban@gmail.com
    VIP-státusz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ez most egy "teszt-megjegyzés"... :) Elvileg működnie kell.
      Amúgy szinte minden megjegyzésedre válaszoltam, hacsak nem zárógondolatok voltak bennük - olyanok, melyeket folytatni vita lett volna, vagy "üres fecsegés". :)

      Törlés
  8. Sikeres a tesztüzenet...

    Én nem emlékszem, hogy pontosan melyikhez szóltam hozzá.
    Szóval a hibát a saját készülékemben gondoltam.
    :)

    VálaszTörlés

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)