2012. szeptember 17., hétfő

"...Amit még senki... Amit más senki..."


Wake up...



Vicces, minél többet meditálok rajta, annál jobban érzem, hogy visszakaptam "tükörben" a korábban egyféleképp megélt helyzetemet...


Korábban én voltam kötődni képtelen, s a lány szerelmes - most a lány kötődni képtelen, és én...


Én vagyok az, aki sebezhetővé válok.

:)

Igen, mosolygok.

Mindennek ellenére mosolygok, mert ami történik, bár ijesztő, mégis csodálatos...

"Először édes, de a végén méreg..." :D :P


Ez bizony benne van a pakliban...

Persze nem akarok "belehalni"...


De vágyom rá, hogy megélhessem...

Vágyom rá, hogy megismerhessem...

Vágyom rá, hogy komolyabb legyen...


Vágyom rá, hogy olyat adhassak, amit még senki...

Amit más senki...




Ostoba dolog...?


Nehéz megmagyarázni, miért...



Talán azért, mert...


Talán érzem, hogy más Ő, mint a többség...?

Talán azért, mert ugyanazt hiányolja az emberekből, mint én...?


Talán hasonlítunk...?



Ahogy egyre több percet töltünk el együtt...

Egyre erősödik ez az érzés...



Ahogy látom nevetni, ahogy látom a csillogást a tekintetében, ahogy elidőz rajtam...

Ahogy egyre változik az érintése, amikor hozzám ér...


És közben a szavai óvnának Tőle...


De én nem akarok óvatos lenni!

Eleget óvatoskodtam eddig, azt hiszem...! :)


"Finoman lépj oda, ahová szeretnél...!"

"Vigyél energiát az életedbe!"


Ezt akarom tenni!


Meg akarom próbálni megvalósítani...!



Persze ez felveti a kérdést, vajon amíg én akarok, addig hogyan beszélhetek önzetlenségről...?


Figyelnem kell, hogy ne legyenek elvárásaim...

"Csak sodródni..."


Adni, és adni, és nem elvárni...





Nem tudom, mit hoz a jövő...

Nem is tudom elképzelni, hogy milyen lehet az...





"...
- Nem tudom, meddig tudok maradni...

- Két dolgot tehetsz, amíg itt vagy.
Aggódhatsz azon, mi lesz, amikor majd elmégy...

Vagy megélheted teljességében azt az időt, amíg itt vagy..."


Az örökkévaló léleknek nem esik jól valaminek a végére gondolnia...


Persze, előbb-utóbb mindennek vége lesz...

Remélem, ennek utóbb...


És remélem, addig még sok-sok minden belefér... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)