2012. szeptember 6., csütörtök

Győztessé válni kell...




Vannak nehéz döntések az életben.


Általában valamilyen félelem teszi nehézzé őket.


De annak, aki szabadon szeretne dönteni, képesnek kell lennie, hogy szembenézzen ezekkel a félelmekkel. Hogy ne hagyja befolyásolni magát általuk.



Sokáig azt gondoltam, nincs, amitől félnék. Magam mögött hagytam minden félelmemet, mikor elfogadtam, hogy "örök lélek vagyok".


Azután felismertem, hogy bizonyos döntéseket mégis halogatok. Bizonyos helyzetekkel mégsem szívesen nézek szembe.


Tehát: félek szembenézni velük.




Eljött az idő.


Megtörtént.


Találtam valamit, ami sokkal-sokkal fontosabb, mint a félelmeim.

Valamit, ami a puszta létével ad erőt.

Sőt, igazából szinte elsöpri a félelmeket, mint szökőár a... Mindent. :)


Ma megküzdök magammal. Vagy inkább...

"Nem verekedés lesz, csak verés." :P


Feszültség azért van.

A tudatalattim már álomban is generálta a ma képeit.


De erős vagyok.

Nem tántoríthat el senki. És semmi.





Mert van, aki sokkal fontosabb.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)