2012. szeptember 1., szombat

Szembesüléseim




Ma beszélgettünk Monával, és jött egy csúnya felismerés közben...


Sok minden van bennem, de ezeknek a töredékét sem valósítom meg.

Felmerült bennem, hogy miért van így...?



Talán - arra jöttem rá, hogy talán nem tanultam meg kezelni a kudarcokat...

Talán nincs rendben bennem az elfogadásuk, és a továbblépés...


Ezért lehet, hogy rengeteg színes vágy ébred, de keveset viszek át a megvalósításba...



Ez lehet az egyik oka, miért kaptam a céget, mi a lecke, amire tanítania kell...



Közben Govindában úgy szólt az egyik tanítás, hogy "a valóban értelmes ember folyton tevékeny, mert semmi pénzért vissza nem vásárolhatja az eltelt másodperceket.
És mikor visszanézünk az életünkre, nem lesz mindegy, hogy mivel is telt el..."


Furcsa érzés így visszagondolni...

Éveim teltek el depresszióval, a csalódásaim felett érzett... önsajnálattal(?)...


Rengeteg időt töltöttem el egyedül.

Rengeteg időt töltöttem játékokkal, filmekkel...

Persze a filmekből is képesek vagyunk tanulni szerintem. Gondolatébresztőek.

Rengeteg időt töltöttem el alkoholmámorban...



A kérdés az, hogy valóban mással "kellett volna"...?


Végeredményben ezek csak rólam szóló, tehát önző tevékenységek...



Megint túl sokat agyalok, igaz...? :P



Csak próbálom megtalálni...


Amit annyi üzenetben megkaptam már...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)