2012. szeptember 14., péntek

Durva




Durva visszaigazolása egy barátom szavainak...





"Megállapítottam hogy a Napoleon konyak finoman kifejezve is szar ízű :D
Azon tűnődöm hogy tulajdonképpen ha szar minek iszom...
Nagy kérdés ez jelen esetben, aztán rájövök hogy alkohol, talán ezért
Most meg azon tűnődöm minek az alkohol de erre hamarabb jön a válasz
Mondjuk a választ ismerve még jobban nem értem miért is iszom,
hisz jókedvre nem derít, sőt, minden csak borúsabb.
Azt is kérdezem magamtól miért borúsak a gondolataim...
Van egy remek fiam, aki többet jelent számomra minden földi jónál,
van egy párom, akit örök hűséggel szeretek,
van egy munkám amit imádok,
kollégák akiket szeretek...
Mi a baj?!
Kérdezem magamtól...
Akárhányszor megkérdezem magamtól mi az ami nyomaszt,
mindig ugyanaz a felelet...
Szomorú és közhelyes a válasz a MA emberétől, az az tőlem...
Olyan dologra vágyok amit azt hiszem sosem érhetek el...
Ezt nem lehet megvenni, sem elnyerni, ezt érezni kell...
Igazából szavam sem lehet hisz részese lehettem ennek az érzésnek egy darabig...
Lehet ilyen nehéz most...
És hogy mi ez az érzés?
A BIZTONSÁG
Itt most nem anyagi biztonságról beszélek vagy hasonlókról...
Hanem ami ott van, mélyen, legbelül...
A szívben...
Amikor két szív egyé válik attól csodálatosabb érzés nincs is.
Amikor tudod van valaki aki ott lesz akkor is ha rád szakad az ég...
Aki kiáll melletted... jóban és rosszban
Aki veled van akkor is ha elviselhetetlen vagy
Aki fogja a kezed, aki érintésével tudatja...
"Helló én itt vagyok és leszek is az idők végezetéig"
Ez az ami hiányzik
Legalábbis nem érzem hogy jelen van...
De boldog voltam amikor érezhettem...
Egy éve...
A világ legboldogabb embere lehettem...
Soha nem gondoltam volna hogy ez másképp lesz.
SOHA...
És most mégis...
Érzés hiányzol!!!
Lehet hiperérzékeny vagyok...
Folyton megerősítésre van szükségem...
Hogy fontos vagyok, hogy kellek...
Hogy szeretnek...
Ember vagyok... hülye érző szív...
Aki semmi másra nem vágyik csak hogy szeressék
Hogy Ő szeresse, hogy neki is ugyanazt jelentse a másik, mint a másiknak jelenti Ő...
Ez van...
Ha kőszívem lenne nem fájna semmi...
De nincs :( "

2 megjegyzés:

  1. Üdv :)
    Miért is idézted ezt ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert egy barátom állítását igazoltad vissza arról, mi is a legfontosabb, amit egy férfinek adni kell tudni...

      És mert megrázó.

      És azért, hogy mindig emlékeztessen.

      Törlés

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)