2012. szeptember 8., szombat

"Az Ön egyenlege 86 400..."




The Time - waits for no one


Sound



"Elpazarolt másodpercek..."

"...Használd fel bölcsen..."




Vajon mikor használom "bölcsen"...?


Szerintem minden relatív.





Minden egyes másodpercet megélek. Hiszen az életem része. Velem történik, a változás velem változik.

Lehet, hogy épp nem vagyok tudatos róla. Lehet, hogy épp kábulatban lebegek.


Az üzenetét, a tanítását mindenképpen megkapom.


Hogy vizsgázni a megtanultakból képes leszek-e most...


Az nem biztos.



Hogy visszatekintve az egóm majd bedobja, hogy "jajj, ha másképp csináltam volna" - szinte biztos.


Szerintem, mindenképpen fejlődünk. Minden másodperc hoz egy kis csomagot, amit talán csak évek múlva bontunk ki.

De fejlődünk általa.

Ki gyorsabban, ki lassabban...





Elgondolkodtattak Guruttama szavai.

Hogy most van különleges lehetőségünk a visszatérésre (a lelki világba)...


Hogy az elkövetkező korok nehezebbek lesznek.

Sötétebbek...

Nem lesznek lámpásaink...

Akik utat mutatnának...

Akik segítenének...


Korok, amelyekben nehezebb jónak lenni, mint most...



(És most villant fel, hogy - ha az örökkévalóság (lélek) mércéjén egy élet csak egy villanás... Akkor 8 400 000 élet sem elképzelhetetlenül hosszú a lélek számára...)

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)