2012. szeptember 28., péntek

Megmosolyogtam




Eszembe jutott...


...egy régi emlékkép...


Mikor a Gekkóban dolgoztam (SZIE Gödöllő, egyetemi teaház) - a pult mögött pörgésben négyen-öten is igyekeztünk kiszolgálni az éhes ifjúságot -, rengeteget hülyültünk.

Valaki felvette a rendelést, beadta a többieknek, hogy ilyen-és-ilyen turmixot, melegszenyát kér, a többiek megcsinálták - majd a felvevő kivitte (ő látta ugye, hogy kié is volt - jó esetben emlékeztünk is rá).

Namost ha bejött egy észbontó csaj, hát persze, hogy nem lehetett nem megosztani a többiekkel az élményt (pult előtt vagy húszan, bent fojtott hangon "azzztakurva" - ja... kb. 5nm-es az egész hely a pult-konyharész :) )...

Benn mindig vegyesen voltunk fiúk-lányok - és hát a csajokat se kellett félteni, ha humorról, oltásról, vagy szivatásról volt szó...


Szóval eszembe jutott, mikor felvettem egy csinos rendelést ;), és a kedves Többiektől megkaptam tálcán gyönyörűen az egészet - a melegszendók tetején hatalmas kecsöp- és majonéz-szivecskékkel, hogy "Viheted..." :D


Keresd a csajokat, akik nyilván levágták, hogy kikészülsz tőlük - kezedben majonéz- és kecsöp-szívekkel...

Átadós-gyorsan-eltakarodós-röhögést-nem-megvárós... Szerintem... ;)

:D :D :D


Hej, azok a régi szép idők...! :D ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)