2012. szeptember 7., péntek

Tudnunk, látnunk, megvallanunk, s megfelelnünk...





Angels



"Megtanulni magunkkal békében, boldogan élni."



Úgy fest, nem elég az előadások anyagából - elméletből - zárthelyit írni...

Gyakorlatból szigorlatozni kell...



Minden eddigi anyagból...




Le kell vetnünk az illúzióinkból szőtt lepleket...


Tisztán, őszintén kell tudnunk, látnunk, megvallanunk, hogy egyedül vagyunk...


S megfelelnünk rá...



Tudatossá válnunk róla.



Valójában a döntéseink csak így válnak igazán őszintévé...

Tudatos döntéssé...


Igazán a mi - az Én döntéseimmé...



Arról is, hogy az időmet kinek adom...

Arról is, az energiámat kivel osztom meg...

Arról is, hogy kihez igazítom a lépteim...





Ez ad súlyt a döntéseimnek.


Ez ad tartást nekem.



Hogy minden szavamban, minden mozdulatomban, minden döntésemben Én vagyok...

Benne vagyok...








(Néha csak röhögök magamon, mennyivel előttem jársz... :D )








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)