2011. október 16., vasárnap

Aki vagyok...?

Ki vagyok...? ("...Csak álmodom, s tűnődöm... Szemem kékjét homály itta fel...")


Évtizedek óta próbálok rájönni...


Volt, hogy azt hittem, világmegmentő avatárnak születtem...


Volt, hogy azt hittem, őrült vagyok...


Volt, hogy azt hittem, én vagyok az egyetlen normális, értelmes életforma a bolygón...



De változtam, változott a világ, változtak az emberek körülöttem...

Mára sem változott azonban az az érzés, amely elfog, hogyha valahol jó zenét hallok... :)


"Mozdulj...!"


Ez az egyetlen, az egyetlen változatlan parancs, késztetés, kényszer...

http://www.youtube.com/watch?v=XkwVRAFiUwk





Megmozdul bennem a basszus...

Hullámokat vet a vérem - míg szökőárrá dagadva zúdul a falaimnak, megrenget mindent bennem...

Átmossa a józan ész határait, felold mindent, gondolatot, gátlást, korlátokat - nem maradnak csak az érzések és az energia, a lüktetés, a ritmus...

Elural az őrület, felold a zene - nincs, csak a mozgás, az ütem és az eufória - az adrenalin, az endorfin, a fények és hangok...

Mozdul a test és mozdul a világ is körülöttem, bennem - és látom, Benned is...


Ahogy mozdulsz, ahogy érzel...

Érezlek, követlek - Veled mozdulok...


Eggyé válni - egy ritmus, egy ütem, egy mozdulat...

Egy test, két lélek...


Mozdulj, és lásd...


Aki vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)