2011. október 1., szombat

Csended vagyok

"A csend olyan szöveg, amelyet könnyű félreérteni." (KZs)

Hányszor - hányszor kértem az Úrtól, bár vettem volna észre...! :) Vettem volna észre, hogy hallgat...

Vettem volna észre, hogy nem mondja ki, amit gondol...


Kin múlt - kin nem... Ma már mindegy.


Bár ki máson múlhatott volna, mint rajtam... :)


Vicces, hogy a második alkalommal talán ugyanígy jártam. Talán. :)

Annyira elvoltam foglalva az illúzióval, hogy nem vettem észre az ébredését... :)



Hiába.

Nem mindenki olyan türelmes, mint én. :)

Hozzám sem... ;)




A "valóság" - az Élet odakinn van.


Tudom.

:)




Mégis itt vagyok. :)


Mintha itt volnék otthon...

Talán, mert ez egy ismerős terep... :)

Odakint csak vendégként fordulok meg...


Ebből kifolyólag bizonytalanabb vagyok, mint itt... :)


Talán nem.

Nem hiszem...


Csak a vendég-tudat visszafogottságával mozgok.

Tiszteletben tartva, hogy mások is vannak... Rajtam kívül.

Ez kevésbé hatékony, ha önmagam, a vágyaim megvalósításáról van szó.

A gyors győzelem a gátlástalanoké.

Azoké, akik mindenhol csak magukat tartják szem előtt. Akik nem tulajdonítanak jelentőséget annak, mit okoznak másoknak-másokban...

Mint Alex. :)


Igen.


Ő szarik rá, hogy mi van a többiekkel.


Addig foglalkozik valakivel, amíg az érdekes a számára valamiért.



Ez egyfelől vonzó - mert erőt sugároz, magabiztosságot.

Másfelől...


Mások vagyunk - és nem biztos, hogy bánom ezt.



Where ever you will go






Társaság...?


Igen.

Vágyom rá, hogy valaki megossza velem ezt a szemlélődő, meghitt "csendet"...

Hogy valaki osztozzon a világomon... :)


Thx, K.E.

A minap találkoztam egy nővel - egy érdekes nővel... :)


Volt valami megkapó báj, valami finom harmónia a lényében... :)

Ahogy a füst gomolygásában is ott az a légies, könnyed finomság...

Csak jót tudok kívánni neki...

Megérdemli - éreztem...





Ha nem munka miatt találkozunk.. :)

Nehéz volt megállnom, hogy bókoljak neki... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)