2011. október 30., vasárnap

Felismerések - avagy korlátdöntögetősdi




Amit mindig is csinálni akartam...?

Megtanítani az embereket a harmonikus együttélésre a Természettel.
Boldogan élni meg a pillanat "hétköznapi szépségeit"... Teljes, boldog életet élni, és megmutatni, hogy ehhez nem kell semmi más, csupán hit önmagunkban. Jelen-lét, önzetlen szeretet és tudatos odafigyelés.

A jelenlegi céljaimnak semmi köze a Személyes Történetemhez...

Lehet, hogy ha összehangolnám a kettőt... Lehet, hogy az volna a megoldás...?


A jelenlegi céljaim talán valóban nem saját célok...Talán tévedések...

Fogyasztói célok - talán valamilyen külső hatások eredményei. Talán a környezetem boldogság-illúziói hatására választottam őket...



Lássuk csak.

Eszerint a teljesítményem növekedése azt jelenti, hogy

1) fejlődök a munkám terén, egyre jobban rutinná válik, ahogy csinálom, egyre hitelesebbé, könnyedebbé válok. Vagyis egyre kevésbé vagyok görcsös. Ami jó. Bebizonyítom magamnak, hogy amit akarok, azt képes vagyok elérni.

2) További növekedést, az eredményesség további javulását úgy érhetem el, ha a célokat össze hangolom a Személyes Történetemmel. Ezzel ismét felizzítom az érzelmi motiváltságom, valamint az eredmények összhangba lesznek a tényleges célokkal. A "mellékcélok" megvalósulása igazolást és pozitív visszajelzést jelentenek majd. És elindul végre a Személyes Történetem megvalósulása.


Kérdés: "Hogyan?" Hogyan hangolhatom össze őket?

1. Tervezés.

A munkámban tervezek. Meg kell tennem a Személyes Történetem megvalósítása kapcsán is.

2. Megvalósítás.

Határidőket kijelölni a Személyes Történetemhez is. Meghatározni az egyes lépéseket. Cselekvési tervet készíteni.



Hol is kezdjem...?


Táborok. Erdei iskola.

Nulláról...?
Hosszú.

Jó lehet bekapcsolódni meglévő programokba...?

Támogatóként?

Süni-táborok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)