2012. április 21., szombat

Forr a dalom, avagy struccpolitika és az alternatív valóságok

Évek - majd egy évtized - óta nem nézek TV-t. Már akkor csak a fos ömlött belőle, és azóta sem lett jobb - ezt vallom.

Sajnos a politikáról sem nyilatkozhatom jobb véleménnyel, aminek az a következménye, hogy bizonyos információkat csak jókora késéssel dolgozok föl.

Az azonban, hogy ma felhívták a figyelmemet az ún. "Sarkalatos Törvények"-ben foglaltakra.

Arra, hogy új "alaptörvényünk" szellemében nem vagyok már magyar (nem vagyok ugyanis a keresztény egyház tagja).

Arra, hogy már ne akarjak népszavazni - mert nem lehet. (Csak, ha a képviselők is egyet értenek.)

Arra, hogy készüljek fel, mert a munkáltatóm fizetés nélkül jogosult túlóráztatni.




:(

Én meg csak nézek ki a fejemből, és nem értem, hol a tömeg a Kossuth-térről...?!


Arra, hogy a politikai tüntetéseken való részvételért fizetni szoktak...




Hallgattam, és nem értem...



Gyakorlatilag kivették a kezünkből a békés megoldások lehetőségét - vagy csak én látom így...?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)