2012. április 7., szombat

Kékülő ég alatt

Nem tudok aludni.

Lassan kékülő ég alatt ülök.

Hallgatom a távolt.


‎"A barát olyan, aki ismeri a szívedben rejlő dallamot, és vissza tudja neked énekelni akkor, ha te elfelejtetted."


Nehéz megállnom.

A vágy olyan, mint a lélegzetvétel. Magától jön.



Itt van mellettem.

Csak a kezem kéne kinyújtanom, hogy megérintsem.

De tudom, hogy ez az apró mozdulat, az a pillanat, ahogy a bőréhez érnék, mindent megváltoztatna...

Talán ő is ezt várja.

Talán ő is vágyik rá.



Én mégis úgy érzem, csak veszíthetnénk ezzel.


Mindig így volt, ha megérzés nélkül nyúltam ki valaki felé. Pusztán ösztönből...


Annyit pedig nem ér.

Pedig még csak barátok sem vagyunk.




Egy test.

Egy lélek.



Egy lélegzet.



Furcsa belegondolni, hogy ebben a testben egy lélek lakozik...

Olyan, mint én.

Egy lélek - egy élet...

Ő is "itt van" már több, mint két évtizede...

Ő is felkel reggelente.
Eszik.
Iszik.
Elfárad.
Megpihen.
Gondolkodik.

Érez.


Ki lehet Ő valójában...?


Már csupán ez a titok vonzóvá teszi...


Hallgatom a lélegzését, és arra gondolok, Neki is vannak álmai...

Akkor is lesz, akkor is él majd, ha már sosem találkozunk ebben az életben...

Felkelek egy nap, és ahogy kinyitom a szemem, tudom, hogy valahol Ő is ezt teszi.
Felkel - valaki karjai közt ébred, nem akaródzik kibújnia a meleg, puha ölelésből...


Hihetetlen, hogy minden nap ez történik...

Millió és millió gyönyörű ember ébred fel minden reggel.

Millió és millió gyönyörű ajak ér egy csészéhez - kávé, vagy tea, vagy csak egy pohár víz... Egyre megy.

Millió és millió álomittas tekintet néz szembe önmagával és egy új nappal, minden reggel a fürdőszobai tükörben...



"Olyan szépek voltunk
tiszta szívvel még
azt hittem hogy jó lesz
hogy Neked így elég..."



Miért nem lehet valakit anélkül közel engedni, hogy véglegesen megváltozzon tőle, ahogyan ránk néz...?


Csak én érzem úgy, hogy a kép, amit egy-egy emberről őrzök, nem változna azzal, ha átlépnénk az utolsó határvonalakat...?

Tévedek, vagy a képem róluk nem torzít...?




Vagy én festek magamról a valóságtól oly kiábrándítóan eltérő képet...?















3 megjegyzés:

  1. Ezeken én is sokat gondolkodom.

    Olyan vonzó az a határ...
    Olyan ártatlan...
    És tényleg olyan sérülékeny??

    bár azt hiszem nem ez az utolsó határ.

    Ismerünk másokat?
    Tudjuk mit gondolnak, mit éreznek, milyen helyzetekben hogyan reagálnak?
    Ismerjük a nézeteiket, a gondjaikat, a vágyaikat?
    Ott vagyunk velük, ha kell??
    és Ők vajon elmondják, ha bajban vannak?
    Kérnek segítséget?
    kitől kérnek?
    kihez fordulhatnak?
    és vajon mi kihez, kikhez fordulhatunk???

    Néha csak ülök, és érzem eltelt egy perc, és még még egy, és egy óra, és csak gondolkodom.
    Szinte hihetetlen, mennyit gondolkodom.

    engem vajon ki ismer?

    milyen lett volna, ha én is megfogom a kezét?

    Ösztönlény vagyok?
    Az agyam miért mondja olyan sokszor, hogy "ne tedd!"

    a héten hallottam: "férfi és nő közt barátság csak szex után lehet..."
    egyik tanulsága, hogy kevesebb barátom van, mint gondoltam. :)
    és ha ez tényleg így van, akkor csak nyerhetünk.

    Ha valami attól elromlik, hogy megfogom a kezét, hogy kezdeményezek, hogy közelebb engedem magamhoz mint eddig, akkor az a kapcsolat most jó???

    mi változhat?
    feszengenénk?
    kényelmetlen lenne?
    vagy ismételnénk?
    vagy nem lenne mindkettőnknek jó? De hát miért ne lenne...
    Vajon el tudjuk mondani a másiknak mire vágyunk??

    Mi magunk tudjuk egyáltalán, hogy mire vágyunk???

    Biztosan mindig tudjuk??

    VálaszTörlés
  2. http://www.youtube.com/watch?v=V_eOmvM-4zc

    VálaszTörlés

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)