2012. április 30., hétfő

A Válasz - helyett...

Miközben hazafelé sétáltam a pótsöreimmel, rájöttem valamire.

Azt hiszem, az emberek a céljaikat azért tűzik ki, mert feladják a valódi, végső Válasz keresését.

Ugyanakkor az igény megvan bennük, hogy valamiért éljenek, mivel azonban nem találják meg a Végső Választ, keresnek valamit annak pótlására. Hogy amikor tükörbe néznek, mondhassák - "én ezért élek".

Ez lehet egy választott hivatás, vagy épp egy gyermek felnevelése...




Illetve lehet, hogy nem a keresést adják fel, hanem nem tudnak kibékülni azzal, amire rátalálnak.

Hogy nem lehet minden választ ismernünk.


Lehet, hogy úgy érzik magukat, mint akit kisemmiztek. Egy életen át keressük A Választ, és a végén kiderül, hogy "Bocs, azt Neked nem lehet..."



Elég bosszantó.



Épp ma gondoltam rá, hogy anyám fia maholnap 30 éves.



Vajon mikor "győzünk"..?

Mikor mondhatjuk azt a halálos ágyunkon, hogy "Győztem."...?


Ha elértük a céljainkat...?

Vagy akkor csak szembesülünk vele, hogy mind tévedés volt - mert elmarad a nagy megnyugvás...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)