2012. április 22., vasárnap

Szemnek oly kedves

"Isten hatalmas" - asszem ezt mondják a muszlimok...

Ma sokszor eszembe jutott nekem is... :D

Zenével a fülben, nyolc keréken töltöttem a délután felét.


Jóóóóó volt...! ;) :D


A Kis- és a Nagy-körúton - jórészt. Meg az Andrásin egy kicsit... :D



Szeretem Budapestet...!

És szeretem Istent, amiért szemekkel, és olyan szemekkel ajándékozott meg, amelyekkel láthatok...! :D :D :D :D :D


Keep hope alive


Annnnnnnnnyyyyira sok gyönyörűséget láttam, nőkben megtestesülve...!!!!!!! :D :D :D

Mintha egy "ember-múzeumban" jártam volna...


Hihetetlen volt...


Hihetetlenek vagytok...! :D



"Áldott a Te méhednek gyümölcse..."




Gothic


Annyira szépek vagytok, és fel sem ismeritek, hogy így van...

Fogalmam sincs, hogy egy nőnek egyáltalán van-e lehetősége megtapasztalni ezt...?!

Hogy létezik-e még valami a világon, amely az emberi szemnek oly kedves szépséget olyan tökéletesen összegzi, mint a női test...?!



Fogalmatok sincs...


Olyan érzés... Mint mikor legszívesebben felkiáltanál, mert megláttál egy kedves arcot...
Mikor úgy érzed, megölelnéd és egyben összeroppantanád a szeretett személyt...! :D

Újra



Félelmetes, mert olyan energiákat szabadít fel, amelyeket - nem áltathatod magad, hogy uralhatsz...


Szinte szárnyakat ad az élmény... Látsz, és közben érzel - mintha a karod alatt suhanna a levegő, és repülnél...

Olyan, mint a végtelen megtapasztalása - a kicsordulás élménye, mikor a határtalanság vagy Te magad...




Leírhatatlan...



És olyan sokan hordozzátok...

Őrjítő...


A hideg futkos a hátamon, és szétfeszít az az elementáris erő...


Megőrültem...!

Biztosan megőrültem...!!!

XDXDXDXD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)