2011. december 3., szombat

Hullámhossz

When I fall in love


Első számú tapasztalat: Ne - ismétlem, NE kezd a napot romantikus filmmel!!

Aki tudja, melyik film betétdala volt - és még tetszett is neki a film -, az tudja, mire gondolok... :)



Kész.

Romantikus vagyok, le se tagadhatnám. Biztos a terhesség alatti hormonhatás...

(A hülyék kedvéért, akik most fetrengenek a földön a röhögéstől, nem én vagyok terhes - 30 éve, anyám terhességére gondoltam.)




Szmokingban, egy elegáns estélyen táncolni, Louis Armstrong zenéjére - Vele... :)

Egy végtelennek tetsző éjjelen...




Nagyon rég láttam ezt a filmet. Csak arra emlékeztem, hogy szerettem.
Lassan megkopnak az emlékek is.
Ahogy múlik az idő. Megmarad pár fényes pillanat... Legalábbis, amit fel tudok idézni... Egyszer szeretnék elmenni egy pszichiáterhez, aki vállal hipnózist. Szeretnék feleleveníteni sok mindent. :)
Átélni újra...

Hihetetlen.

Miért ragaszkodnak hozzám annyira a múltbéli érzések...? Az, aminek már vége, ami elmúlt...?




Mennem kell...

Elvégre az élet Ma van... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)