2011. december 22., csütörtök

Á-lom

Kevésre emlékszem.

Szeretkeztünk, s vitatkozunk...

Nem tudom ki volt ő, s nem tudom, mi volt a vita tárgya.




Felébresztett bennem emlékeket, érzéseket.

"...Ki a rossz, ki jó..?
Hogy kéne élni...?!"

"Befelé indul, aki az új világot, aki Istent keresi..."

Merre tartunk...?

"Transzmutáció..."

Átváltozás...

Magasabb rezgésszint...

A szeretet valósága...




Képes vagyok rá.

Ezt bizonyítottam.

Vagy talán mégsem...? :)

Ha képes vagyok rá, akkor vajon elmúlt belőlem...?

Vagy a mindennapjaim részévé vált, s ezért nem találom a megragadható, hétköznapitól elütő hullámok között...?

Nincsenek elütő hullámaim...

Kiegyensúlyozottság...?


Van, aki ilyennek lát.

Persze nem ismer. :)
 :P


Milyennek látom magam...?

El kell gondolkodnom, hogy tervezni tudjak. Meg kell rajzolnom, hová fogok eljutni 2012-ben.
Furcsán érzem magam, hiszen nem biztos, hogy lesz tovább. Nincs tutibiztos.

Nem örülnék... ...?

Ezek egy olyan ember gondolatai, aki a világ külső hatásaiban hisz...

Annak, aki a sorsát a saját kezébe vette, nincs - nem lehetnek ilyen gondolatai... Nem fér össze a hitével.

Kivetítek.

Szóval - az én világomnak nem lesz vége 2012-vel.



Elgondolkodtam, hogy vajon minden álom valamilyen üzenetet hordoz, vagy vannak "céltalan" emlék-álmok is...?


Álom - valóság...?


Valóság az, amit annak fogadunk el...

Szubjektív fogalom.

Valóság-fogalom... :)


...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)