2011. december 19., hétfő

Nem lehetne...?

Nem tudom, mit akarnak üzenni, de egyre gyakrabban emlékszem az álmaimra.

És nem kellemesek.

Menekülés, földönkívüliek, tudatmódosítás, macska-áldozatok...

Azt mondják, az álmok az angyalok üzenetei...

Nem lehetne, hogy megírják levélben...?

Ma valami olyat álmodtam, hogy anakonda-méretű, de csápos fejű "kígyókkal" találkoztunk egy farmon. Megláttam, hogy egy disznót megölt valami. A többi ember épp vonszolta ki, hogy "ha már elpusztult, mentsük a menthetőt", és én láttam a hasán egy nagy nyílt sebet - kilátszott a belsősége.

Mondom, ezt valami megölte, kiszívta a belsejét - de a többiek nem látták. Közben a lábunknál két nagy kígyószerű dög vonaglott - mindenki tök nyugodt volt, "ha kígyó, hát kígyó" - de a fejük nem kígyó volt, valami csápjaik voltak és pióca-szerű szájszervük. Sejtettem, hogy nem földiek.

És ahogy vissza néztem a disznó hasára, ahogy fordították, már én sem láttam a sebet, amit az előbb.

Akkor - vagy később merült fel bennem, hogy befolyásolják az agyunk - nem a valós képet érzékeljük...

Próbáltam mondani a többieknek, de csak nagyon nehezen sikerült kommunikálni. Nem hallottak, vagy nem figyeltek, nem tudom.
Azután az álom hátralevő része menekülésről, kavarodásról szólt. Mint egy híradó összevágott anyaga az eseményekről. Azt hiszem kerestük a dögöket, hogy nehogy elszaporodhassanak, vagy valami ilyesmi...


Elég zakkant... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)