2011. december 26., hétfő

Kapcsolat-teremtés

"Nincs tér" - mondta nemrég egy rokonlélek.


Ezt próbálom én is használni a gyakorlatban, mikor megpróbálom elérni a másikat.


Levetni az elme láncait, magam mögött hagyni a falaimat, és mint kilőtt nyílvessző, "szállni" hozzá, hogy ott lehessek vele, s ő itt legyen velem...


Hogy ő nyitott-e, hogy képes-e megérezni az "odakint" őt szólítót...

Ma olyat tettem, amit eddig tudatosan sosem...


Felhasználtam a falaim leomlását, az energiában való megmerítkezés határtalan élményét, hogy elérjek valakit...


Talán sikerült.


Olyan volt, mintha tiltakozna - mintha túl nagy energiával érintettem volna meg, amelytől a falai semmivé lettek, és mintha ez a hirtelen pőreség - vagy az érintés személyessége - megijesztette volna...


Nem tartott sokáig - visszavonultam.

Nem akartam betolakodni a világába, csak hirtelen jött az ötlet, hogy talán így...

Adni szerettem volna neki - mert hálás vagyok az ajándékaiért...

Azért, hogy van...


Csak néhány ilyen ékkövem van...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)